SUPER GIRL ROMANTIC BOYS „Stop!Klatka” LP Powiększ do pełnego rozmiaru

SUPER GIRL ROMANTIC BOYS „Stop!Klatka” LP

50,00 PLN

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również ...

Zespół SUPER GIRL ROMANTIC BOYS, to żywa legenda i pionierzy powrotu do stylu lat 80-tych w Polsce. Potocznie zwani „Romantikami”, obecnie wolą używać krótszej wersji nazwy – SGRB. Zespól zaczął grać pod koniec lat 90-tych jednak 2008 zawiesili działalność by w 2013 roku wrócić na scenę rozpoczynając od koncertu na katowickim OFF festiwalu, od tej pory grając regularne koncerty zarówno po Polsce za zachodnią jaki z powodzeniem za wschodnią granicą.Jenocześnie w Antenie Krzyku tym roku wyszła debiutancka płyta która zawierała CD i Dvd na których znalazła się muzyka i z teledyskami oraz fragmentami koncertów, zapisów z heroicznych czasów „dyskotekowego chaosu z pod znaku klawiatury Casio” zebrane przez 15 lat działalności grupy.
Dziś SUPER GIRL ROMANTIC BOYS, to trio w składzie, co przed laty – Kostja (Konstanty Usenko) – wokal, klawisze, sampler i sekwencer, Ewik (Ewa Malinowska) – wokal i Lordmih (Michał Wróblewski) – gitara. Na nowo naładowane energią „Romantiki” poza rzuceniem się się w wir tras koncertowych po kraju i zagranicą (Berlin, Wielka Brytania, Rosja), przede wszystkim przygotowując nowe utwory. W grudniu tego roku wreszcie ukaże się nowy materiał zespołu, na maksisinglu „Stop! klatka”, wydanym na winylu przez Antenę Krzyku, do spółki z niezależną niemiecką wytwórnią Kernkrach, specjalizującą się w elektronicznej nowej fali.
Aktualnie zespół przygotowuje nowe teledyski i rozkręca popularyzację krążka w internecie – na stronach sgrb.bandcamp.com oraz www.sgrb.net. Utwory zawarte na „Stop!klatce” to „żadne retro” – jak mówią w jednym z wywiadów muzycy. Słychać tu charakterystyczne syntetyczno – klawiszowe brzmienie zespołu, lecz sporo jest także eksperymentów brzmieniowo – realizacyjnych, co jest w dużej mierze zasługą łódzkiego realizatora i producenta Pawła Cieślaka z Hasselhoff Studio, znanego z produkcji elektroniczno – industrialnych, takich jak Tryp lub 11. Nierzadko połamane bity lub szumowe efekty uzyskane dzięki analogowym taśmowym nie gryzą się jednak z melancholijno – taneczną aurą piosenek, dodając im nowoczesności i większego „pazura”. To swego rodzaju post – new romantic lub „nowa fala czasów nowej zimnej wojny”, wciąż jednak nawiązujące do polskich, wschodnioeuropejskich i zachodnich klasyków gatunku z początku lat 80-tych. Teksty utworów, choć uniwersalne, twardo osadzone są w realiach XXI wieku, w bezdusznym plastikowym świecie, w którym alienacja jednostki pogłębia się w huraganowym tempie.

  • kraj pl

Producenci